• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Yiiihaaa!!! Lyckan är stor!

Mileftermil

HBK Medlem
Inlägg
66
Kommun
Solna
HBK-Nr
25697
Medlemskap
2025
CE00A113-8996-496F-98A9-559768563C82.jpegB243A612-4BED-4C10-BFE0-F763C5DEDDD8.jpeg Så där ja! Nu har vi fått våran pärla Reg. Besiktat (från buss till husbil) och kontrollbesiktigats igår. Allt är godkänt :) (ska bara fixa fram el till dragkroken). Såååå skönt, efter 2,5 år av jobb, renovering, och forskning. 5000+ timmar. Vi har en del fin inrednings bygge kvar, men denna sommar ska vi resa runt! Vi ska nu lacka möblerna, fixa madrasser, gardiner, solfilm på fönster, gasanslutning, solpaneler, lacka findetailer på utsidan, kromdelar tillbaka på plats, överskåp,mm. Ok, det finns rätt mycket kvar. Men vi kommer nog greja det!
 

Växjö Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
398
Kommun
Växjö
HBK-Nr
25247
Medlemskap
2021
Så där ja! Nu har vi fått våran pärla Reg. Besiktat (från buss till husbil) och kontrollbesiktigats igår. Allt är godkänt :) (ska bara fixa fram el till dragkroken). Såååå skönt, efter 2,5 år av jobb, renovering, och forskning. 5000+ timmar. Vi har en del fin inrednings bygge kvar, men denna sommar ska vi resa runt! Vi ska nu lacka möblerna, fixa madrasser, gardiner, solfilm på fönster, gasanslutning, solpaneler, lacka findetailer på utsidan, kromdelar tillbaka på plats, överskåp,mm. Ok, det finns rätt mycket kvar. Men vi kommer nog greja det!
SÅÅÅ Cool ! Bara älskar gamla fina fordon. Önskar er en riktigt go sommar. mvh peter
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Otroligt trevligt projekt! Man önskar att få se fler bilder ;)

"Hatten av" för ert arbete!

Hoppas att ni får en fantastisk sommar i er fina husbil.

Ha de gott!

//Jocke
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Beundransvärt, att få ett så fint resultat av en gammal buss. Att bussmodellen är SÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg gör det bara ännu bättre. Jag förstår er lycka & jag gläds med er.
Grattis:applaus:
 
Senast ändrad:

Mileftermil

HBK Medlem
Inlägg
66
Kommun
Solna
HBK-Nr
25697
Medlemskap
2025
Vi ska försöka komma, men vi är bortresta fram till 31 maj, så inte helt säker om vi hinner. Annars får det bli nästa träff. Bär och var är den?
 
Toppen