• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

kabijoh

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
15218
Medlemskap
2024
Visst är det världsarvet Sintra utanför Lissabon som vi besökte för några år sedan.
Tyvärr ligger alla mina bilder på datorn hemma i Nyköping, varför jag tvingades lägga ut bilder som fanns i mobilen.
Överlämnar tråden till dig Bosse
Med vänlig hälsning, Karl-Arne från ett regnvått Cullera!
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Tack Karl-Arne, i Ängelholm lyser solen, plus 10 (men natten som gick hade vi minus 6 :(. Man kan inte lita på april).

Puh, då börjas det igen - att hitta foton på natur utan personer, utan GPS-info, mm. Men kanske detta kan vara något: Var har vi hamnat här?

IMG_1262.JPG
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Får börja med att be om ursäkt..... missade helt att mitt svar var rätt, ok glömde.:)

Från rovfåglarna på Gran Canaria, så reser vi till en enkel fiskarkvinna...

DSCN0133.JPG

......men till frågan, var bor hon?

TommyD
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Stämmer, hon sa förresten att hon tidigare träffat en mycket trevlig, chevaleresk och artig kille ”aus Sodeham in Norrland in Nordschweden” när jag stolt berättade om min egen norrländska bakgrund. Förstod redan då att det var du,,..:)

Janne nu är det ditt ansvar att ta oss vidare ut i fredagsnatten.

TommyD
 

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
Stämmer, hon sa förresten att hon tidigare träffat en mycket trevlig, chevaleresk och artig kille ”aus Sodeham in Norrland in Nordschweden” när jag stolt berättade om min egen norrländska bakgrund. Förstod redan då att det var du,,..:)
Janne nu är det ditt ansvar att ta oss vidare ut i fredagsnatten.
TommyD

:) :) Ha, ha ha. Jag uppfattade också att hon var svag för Norrlänningar...
Då fortsätter vi till....?
// Janne
P201406B.jpg
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.425
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Om jag ej ser helt galet har Ni fortsatt till Visby! Kommer ej ihåg gatunamnet men Gamla Master´s ligger alldeles i närheten av detta hus.
//Kjell
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.425
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Tack, Janne! Visbys gator och hus är tämligen välbekanta besöksmål för oss. Nåväl, nu till en helt annan känd stad. Vilken?
IMG_3032.jpg
//Kjell
 
Toppen