• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

plastpelle

HBK Medlem
Inlägg
3.676
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2024
Fel land Lindesnäs har jag haft förut o där stör ställe plats detta är vanlig parkering som vi besöker ofta under lågsäsong
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Oj, här har det blivit något fel. Jag skrev ett inlägg med bifogad bild men på något sätt har jag tydligen missat att klicka på Skicka svar, vilket kanske förklarar varför jag inte sett någon svar på detta imaginära inlägg.

Nåväl, då gör jag ett nytt försök och undrar helt enkelt var denna utsikt finns att beskåda eller kanske snarare vad är det vi ser från vår nattparkering?

20150910-047.jpg
 
F

F.d. 55374

Guest
Gissar att sjön är Hornavan och att ni är i närheten av Arjeplog.
Tommy R
 
F

F.d. 55374

Guest
Vi är norr om Dalälven, det kanske inte är någon ledtråd. Efter denna å finns ett stort område där man kan fricampa på riktigt, tyvärr utan soptunnor.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Du skriver ån.... men jag gissar i alla fall Indalsälven, där man finner vackra sel, avsnitt där vägen går parallellt med älven och som på sina ställen är bre’ som en sjö.

.... och kanske det viktigaste, fått intrycket att det är ett av sina favoritvatten.

TommyD
 
Toppen