• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Inatt står vi som vanligt vid marknaden i Santa Pola, börjar bli en ful ovana.
Vi åt på den Asiatiska restaurangen vars namn jag glömt nu.
Imorgon tänkte vi åka till Alicante och titta lite. Vad får man inte missa i den stan?
Sen blir det väl nån fricamping upp mot Benidorm.
Samma där, vad får man inte missa i den stan?

Tommy, hundfrisör på fredag eller början av nästa vecka?

Glömde ju lägga till bilden med nya glasögonen!
3A56D80B-6574-4056-BFD8-7DC3602838C4.jpeg
Åsa tycker att det är hög tid att jag rakar mig. Hon tror att om polisen vill se körkortet så godkänner de inte det :)
 
F

F.d. 22252

Guest
Ja det nog bäst så att folk inte tror att Asa tog en gammal gube för pengarnas skull.
Tråkigt här massor med bilar och husvagnar och folk verkar inte ha så kul inget att göra, ibland uppfinner de något litet att lägga händerna på.
Ibland verkar det som de har för eländigt hemma och är här därför, verkar inget bra här så här års, bra mycket sämre väder än santa pola och då har det nog ändå varit så bra det kan. Ska följa i Jörgens fotspår tänkte jag. Struntar i min betalda biljett blir inte billigare av att stå här nere dyrt att äta och stanna i längden.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Ja man får väga för o nackdelar mot varandra. Eftersom du inte lagar maten själv så blir det ju mycket pengar om man inte hittar ett billigt matställe.
Kör i lagom tempo hem. Kör som om du hade en hund med dig som behöver rastas då o då. Vi kör ca 2 tim sen rast. Tre sådana pass om dagen så kommer man långt.
Vi drar oss sakta norrut, kollar vädret och så vi inte lämnar den goa värmen för tidigt.
Vi har bestämt att vi ska vara hemma till påsk iallafall.
 
F

F.d. 22252

Guest
Jag misstänkte att det var så illa men jag kunde inte skriva det, jag gjorde bort mej på skolan det var 2 rektorer med skägg och jag sa till dom att jag tänker inte ha helskägg förrän jag måste dölja hur jag ser ut, tror de fattade att det var ett skämt men det blev något underligt sen när vi skulle få löneförhöjning.....
 
F

F.d. 22252

Guest
Jag tror att det inte är något fel på rullstolen det är motorn som är för svag och nu med nya glasögon ser han hur jobbigt det är.
Jag tycker stora affärer är jobbiga hur många olika ostar måste det finnas eller ölsorter, finns för mycket av allting och inget hittar man själv kommer jag ofta ut med nästan tom korg och totalt slut i huvudet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen