• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Radera annonser?

Tuzzan

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Falun
HBK-Nr
1538
Medlemskap
2024
Märkligt!
Om man nu har ordnat till en fin annonssida borde det gå att ta bort sin annons.
Lite frustrerande att bläddra igenom allt och många är sålda och skall då inte vara med.

Någonting som kanske går att ordna till av ansvariga?
Tack på förhand
Göran S.
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Jättebra!

Gäller ju även de som gått ut, borde nog tas bort automatiskt, tycker jag.
Det ska de göra, automatiskt efter 3 månader har jag fått info om (jag har dock inte följt upp det). Oavsett om den rapporterats som såld eller inte.

Anledningen till tidsglappet är att annonsören ska ha en chans att återuppliva annonsen vid behov.
 

Aprilväder

HBK Medlem
Inlägg
93
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
1819
Medlemskap
2024
Jag försöker avsluta/ta bort en annons utan att lyckas. I instruktionen finns fler alternativ, men hos mig ser det ut så här
Skärmklipp.JPG
Varför skiljer det? Är det någon inställning som saknas?
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Ja, BoEr, jag är inne på min egen annons
Jag har vidarebefordrat problemet till teknikerna - antingen är det fel i min guide (dvs annonsör kan inte ta bort) eller så är det ett systemfel (behörighetsfel kanske).
Vi får invänta svaret.

Edit: Jag loggade in som ordinarie medlem, det fungerade inte för mej heller. Tydligen är det enbart webbare och admin som kan radera i nuläget. Men frågan kvarstår - ska det verkligen vara så?
 

Aprilväder

HBK Medlem
Inlägg
93
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
1819
Medlemskap
2024
Det är ju alltid kul att tycka till om allt möjligt så jag tycker att den som publicerar en annons också ska ha möjlighet att ta bort den och om den fortfarande är kvar efter tre månader ska den automatiskt raderas.
 

Aprilväder

HBK Medlem
Inlägg
93
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
1819
Medlemskap
2024
Jag har vidarebefordrat problemet till teknikerna - antingen är det fel i min guide (dvs annonsör kan inte ta bort) eller så är det ett systemfel (behörighetsfel kanske).
Vi får invänta svaret.

Edit: Jag loggade in som ordinarie medlem, det fungerade inte för mej heller. Tydligen är det enbart webbare och admin som kan radera i nuläget. Men frågan kvarstår - ska det verkligen vara så?

Önskar en lägesrapport i ärendet.
 
F

F.d. 4220

Guest
@Aprilväder, det är på gång. Det krävdes kodändring i bakändan, annars kunde alla ta bort vilket inlägg som helst. Men det har varit en del andra skarer som behövde ordnas innan detta kan göras. Under kommande vecka skall det dock vara på plats.
Jag uppdaterar här när det är klart.
 
Toppen