• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vi bidrar...

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
7000 nya bilar säljs nu i år.. ca 80000 reggade husbilar tuffar runt i Sverige och här o där.
En duktig skara som bidrar på olika vis...kändisar har upptäckt fördelar med husbilslivet.
Man har tom gjort såpor om att ta sig runt med husbilen..ja ni har säkert sett en del av det.
Vi själva kan summera en helt fantastisk husbilssäsong. Jag säger bara ett stort TACK till oss själva att vi satsade på husbilsåkandet...ser att att antalet ställplatser ökar och vassa kommuner har förstått värdet av att vi BIDRAR till lokala näringslivet..ser fram emot en ny säsong 2019.
Vill tillägga att det nya forumet känns mer i tiden, och vill sända ett STORT tack till alla er som jobbar ideellt med sidan..tummen upp..ser oxså att ni har skillsen
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
TACK till oss själva att vi satsade på husbilsåkandet...

Jag vill också rikta ett tack till er, men även oss själva av samma anledning som ni anför....Att skaffa husbil kan vara bland det bästa vi har gjort! Vi kommer ställa av ”Ella” i helgen.... Nu planeras sommaren till Frankrike och Normandi. Det gör att vintermånaderna går något fortare;)

Ha en fin vinter!
2018-01-20 13.32.59.jpg
//Jocke
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Jag vill också rikta ett tack till er, men även oss själva av samma anledning som ni anför....Att skaffa husbil kan vara bland det bästa vi har gjort! Vi kommer ställa av ”Ella” i helgen.... Nu planeras sommaren till Frankrike och Normandi. Det gör att vintermånaderna går något fortare;)

Ha en fin vinter!
Visa bilaga 159154
//Jocke
Frankrike är en favorit..mycket att se i Normandi,men om ni har möjlighet så fortsätt till Bretange och Sain Malo och vidare utmed kusten..många fina ställen. Och en calvados sitter adrig ivägen.
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Ja Frankrike är absolut en favorit hos oss. Vi har varit där många gånger, men aldrig kommit oss för att åka till västkusten. Efter en massa övertalning har jag äntligen lyckats övertala min kära hustru ;)
Det ska bli riktigt kul! Vi kommer köra hela kusten ner för att sedan raskt åka över mot östkusten och via Avignon och vidare till Rhonedalen som är vårt mecka :)

Ha de gott!

//Jocke
 
Toppen