• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad hände med forumet efter uppdateringen?

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Hvor plasserer en Surface Pro 6? Er det en PC eller platta? Batteritid med video playback opp til 13 timer. Eller Surface Book 2 med opp til 17 timer, hva er denne PC eller platta?

Guds gåva till mänskligheten!

Jag anser att surface sammanfogar det bästa från två världar, men det är ju min åsikt ;)


//Jocke
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Surface Book 2 verkar ju häftig men med status "fattigpensionär" är den tyvärr onåbar. Förslag på lösningar i 3-5000 kronorsklassen mottages tacksamt.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Det finnes en del 2 in 1 løsninger som starter i det nivået. Det fine med windows verdenen er at det skal mye til før dagens maskiner i salg blir helt utdatert.
 
F

F.d. 14324

Guest
Birgitta, det är ett känt problem och har varit med sen första lanseringen av det nya forumet och berör alla underforum och trådar som ligger i vår forumdel för husbilsplatser, som tex poi till gps, mfl.
Den enkla förklaringen är att ordet gilla är utbytt till besökt för våra husbilsplatser och det slog på hela forumdelen.
Vi har diskuterat det men inte prioriterat det.

Mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:

Hokab

FD HBK Medlem
Inlägg
34
Kommun
Stocksund
HBK-Nr
27441
Medlemskap
2022
Hej Anders. När jag nu läste ditt inlägg så förstod jag hur man gör för att öppna en ny tråd. Tack för ditt råd samt för att du, gm dina böcker, fört mig in på intresset för hb-ägandet. Jag har nu en Euramobil modell 2002 som jag i år skall testa i Sverige. Jag gillade ditt uttryck " förnedrings-tv" i en av dina böcker. Saknar dock den gällande Tyskland. Den fanns för utlåning på mitt bibliotek men jag fick tyvärr lämna tillbaka den. Ännu ett stort tack. En ny värld har nu öppnats för mig.
 
Toppen