• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Grill för husbilen.

Silverfox

HBK Medlem
Inlägg
22
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
3210
Medlemskap
2024
Har själv köpt en Kuchoma grill i juni.
Tycker att den ” Non Stick” behandlade inte fungerar särskilt väl. Det grillade fastnar rejält ändå. Svårt att rengöra grillytan tycker jag.
Har skickat flera mail till Primus om det kan vara något produktionsfel på vårat galler men får inga svar.
Vad är det för grillmatta du använder?
Förutom just rengöringen av gallret så gillar jag grillen skarpt.
 

TochB

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
32724
Medlemskap
2024
Har svårt att få grillgallret rent på vår Cadac grill. Någon som har ett bra råd? Med vänlig hälsning, Thomas
 

Barbro och Markku

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Västerås
HBK-Nr
5141
Medlemskap
2024
Vår förra grill var en Vidar. Reklamerade grillgallret 2 ggr. Fick nya utan problem. När jag ifrågasatte kvaliteten på gallret fick jag till svar att jag grillade med för hög värme. Nu har vi en Primus kochoma. Visst sitter beläggning på gallret något bättre än på Vidar men den släpper här också. Annars gillar jag den behändiga grillen. Fungerar bra för 2 personer, om det inte är kyligt och blåser.
 

willep

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
25731
Medlemskap
2024

TochB

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
32724
Medlemskap
2024
Vår förra grill var en Vidar. Reklamerade grillgallret 2 ggr. Fick nya utan problem. När jag ifrågasatte kvaliteten på gallret fick jag till svar att jag grillade med för hög värme. Nu har vi en Primus kochoma. Visst sitter beläggning på gallret något bättre än på Vidar men den släpper här också. Annars gillar jag den behändiga grillen. Fungerar bra för 2 personer, om det inte är kyligt och blåser.
Tack för svar.
 
Toppen