• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

28" eller 32" TV

F

F.d. 53879

Guest
Hej,

Söker efter en 12v tv i storleken 28 eller 32 tum. Det måste vara VESA 100 fäste på. Några förslag på var jag kan söka?
 
F

F.d. 53879

Guest
Sv: 28" eller 32" TV

Hej,

Hittar ingen som uppfyller VESA 100 på ebay.de tyvärr. Finluxen verkar fin men vet inte hur jag ska kunna få hem den hit :/
 

S670sl

HBK Intresserad
Inlägg
321
Kommun
Sigtuna
Sv: 28" eller 32" TV

Hej.
Finlux och Anderson är i stort sett samma tv.Tillverkas i Turkiet i samma fabrik.Anderson säljs av Net on Net.Finlux kan du kolla på PriceRunner.Finns flera säljare och levereras fraktfritt.Har själv en Anderson 12/220v är mycket nöjd med den.
Mvj s670sl
 

ERIKPER

FD HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Sv: 28" eller 32" TV

Min erfarenhet av Andersson mindre TV är att de är känsliga för överspänning. Mata via DC/DC omvandlare så fungerar det.
ERIKPER
 
F

F.d. 24550

Guest
Ett märke att kolla upp för husbilsbruk är LTC. Är tåligare än TV för hemmabruk och är byggda för att klara viss överspänning. Vi har haft 2 husbilar på 7 år men bara en LTC TV. :)
 
Toppen