• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplats Kinnekulle

F

F.d. 53621

Guest
Sjöutsikten?
Varför inte ta Filsbäck camping istället mitt mellan Götene & Lidköping, långgrunt bad. Dessutom finns ju grusplanen vid Folkets hus i Götene gratis, gångavstånd till centrum.
 
S

Sören-6830

Guest
En liknande helt omotiverad prisskillnad är det (eller i varje fall har det varit så) vid hamnen i Gränna.
Så är det ju nästan överallt, på många ställen kostar det inget att parkera en personbil medan kostnaden för en husbil, ofta på sämre placerade parkeringar, kan vara 100-200:-. Västkusten är ett bra exempel.
 
F

F.d. 53621

Guest
Kinnekulle camping,Har ni försökt tömma gråvatten där, Ifjol när jag försökte tömma åkte nog det mesta så småningom rakt ner bland badande nedanför i viken. Det är väl Götene komun som ska kolla sådant.
 

Gunnarsson

HBK Medlem
Inlägg
175
Kommun
Götene
HBK-Nr
17207
Medlemskap
2024
Då var du nog inte på ställplats Kinnekulle utan på campingen, som inte drivs av Götene kommun.
 
Senast ändrad:

Tant Sture

HBK Medlem
Inlägg
251
Kommun
Motala
HBK-Nr
2178
Medlemskap
2024
Har stått natten 6:e maj till 7maj på Utsikten, finns inget som antyder att detta skulle vara förbjudet.
Finns en plåtskylt vid infarten som hänvisar till Camping, men ingenting som förbjuder mej att vila några timmar
 

mmgg

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Orust
HBK-Nr
17248
Medlemskap
2024
Hej..står där nu...vi är flera..inga problem..troligen nått "troll" med fake news som försökt skrämma...
 
Toppen