• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny camping/ställplats i Spanien

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
I går öppnade denna plats.

En av Europas största campingar för husbilar har öppnat

Det behövs i detta område där det jämt finns otroligt många husbilar.

Eva
@Eva & Hasse 9: Borde vi väl ha i vårt register, eller vad säger ni?
Om ja, så kan ni väl lägga in ett litet meddelande (platsnamnet räcker, det är obligatioriskt) i "Registrera husbilsplats" formuläret (finns t ex i högerkolumnen på Hemsidan);
(så att vi får ert namn på registreringen)
Det räcker, jag kan plocka alla uppgifter från deras hemsida - är det något annat ni vill peka på kan ni ju nämna det i formuläret ..
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
@Eva & Hasse 9: Borde vi väl ha i vårt register, eller vad säger ni?
Om ja, så kan ni väl lägga in ett litet meddelande (platsnamnet räcker, det är obligatioriskt) i "Registrera husbilsplats" formuläret (finns t ex i högerkolumnen på Hemsidan);
(så att vi får ert namn på registreringen)
Det räcker, jag kan plocka alla uppgifter från deras hemsida - är det något annat ni vill peka på kan ni ju nämna det i formuläret ..

Så klart ska denna plats hamna i HBK-s fantastiska ställplatslista. Men den öppnade ju i går och vi har inte varit där och kommer nog inte dit förrän om någon månad. Vi lägger inte in platser som vi inte själva har besökt. Jag hoppas att någon klubbis kommer dit snart och lägger till den. Annars så kan du ju göra det själv, helt ok för oss.
 
Toppen