• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hej alla goa vänner.
Ja nu tackar vi för oss, efter att åkt och även bott i husbil några år, vi har haft husbil mer än tio år totalt, men nu har vi beslutat oss för att prova något nytt under fritiden, en villavagn är inköpt med mycket nära till bad mm vid havet på västkusten.
Efter att ha varit van med husbilens utrymmen känns villavagnen enorm, men ändå mysig med sin uteplats och närheten till havet, känns skönt då jag i år haft mycket ont i kroppen då vi varit ute och kört med husbilen, nu blir det lite lugnare :).
Så nu skall bara husbilen säljas så en ny familj får prova det livet, jag hoppas på en snabb försäljning :)
Så ha det gött alla, det är möjligt jag stannar kvar i klubben, har inte bestämt detta ännu.
Kramar från KEJO20 och Inger och vovven Benji.
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.522
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Hej!

Givetvis är ni kvar i klubben. Tror knappast att årsavgiften är avskräckande.
Det ska bli spännande att höra var ni kommer att hålla hus. Vem vet när det blir ett besök :)
Lycka till med försäljningen och med villavagnen.

Kram till er båda

Åke & Gittan
 

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Blir det i varberg apelviken så kommer jag och hälsar på, mvh håkan nyligen fritidsfoskare
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.666
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Klart ni ska bli kvar i HBK ni har ju varit med från början. Skulle bli tomt utan er. Hoppas vi ses snart igen. :)
 

Fam Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Lycka till med ert nya liv i villavagnen och försäljningen.
Vem vet vi kanske besöker er.
Ha det gött.
 

Nils & Birgitta

HBK Medlem
Inlägg
961
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
2234
Medlemskap
2024
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Klart ni ska bli kvar i HBK
Grattis till nya bostaden ska bli spännande att se var. Hoppas ni lägger ut ett kort på utsikten framför huset.
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Nu tackar KEJO20 och Inger för sig.

Hej goa vänner.
Vagnen står i Espevik, 50 meter från stranden, man ser havet från altanen, finns ju lite att göra på den men det ser jag som fritidssyssla :).
Jo vi ser fram emot detta nu, man är ju lite tokig men alltid kul att prova något nytt då åkandet har blivit tröttande sista tiden, klart vi hoppas på besök av er :).
Kramar till er alla från oss KEJO o Inger.
 
Toppen