• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Marocko t.o.r. 2017-18

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Marocko t.o.r. 2017-18

Här kan du som vill följa oss på vår resa söderut. Kan användas som mall för er kommande resa eller bara se hur vi har det vi som inte tycker om snö och kyla.
Återkommer med förberedelserna, sträckan, tips och förhoppningsvis vackra bilder.

Marocko 2017-18 - Blogg

Ser vi fram emot.

Trevlig resa.

TommyD
 

Andrea & Annar

FD HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
22720
Medlemskap
2023
Självklart kommer jag att följa er, med glädje och spänd förväntan. Tyvärr kan vi inte komma iväg ännu. Arbete. Men det är man ju glad för annars ingen husbil alls. annar
 

andersg52

HBK Medlem
Inlägg
66
Kommun
Luleå
HBK-Nr
6813
Medlemskap
2024
Sv: Marocko t.o.r. 2017-18

Jag vet att ni känner er trygga nere i Marocco. Kommer ni ihåg att vi hälsade på er vid campingen i Agadir för ett par år sedan. Det märktes att ni var riktiga "globerotters", det gick ingen nöd på er.
Jag träffade på en finne i Tyskland för ett par veckor sedan som var på väg till Agadir för åttonde året på rad och han sa att när han hade passerat Spanien och körde in i Marocco först då kände han sig trygg, jag påminde honom om att det ändå kom en hel del terrorister från det landet och då svarade han att "inte ens hundar skiter i sin egen koja"
 
Toppen