• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Rostskydd

Kjell Anders

HBK Medlem
Inlägg
269
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Hallå!

Någon som kan rekommendera en seriös verkstad för underredsbehandling på en plåtis inte alltför långt från Höör?

Efter lite runtringande har jag fått priser på allt från 8.500 till 15.000:- men vet inte vilka som utför ett bra jobb.

Kjell
 

gorols60

HBK Medlem
Inlägg
97
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5156
Medlemskap
2024
Sv: Rostskydd

Hej
Jag fick min husbil rostskyddsbehandlad hos Ängarna Rostskydd i Vallberga / Laholm för 4700 kr.
Mycket nöjd!
Ring dem och hör!
0430-23223
 

japo1

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
6842
Medlemskap
2024
Sv: Rostskydd

Behandlade mitt Fordchassi hos Dinitrol i Markaryd för 4 år sedan och min personbil för 2 år sedan. 6 kSEK resp 5 kSEK. Han är seriös och gör ett mycket bra arbete.
 
F

F.d. 55989

Guest
Sv: Rostskydd

Ni som skriver att de som gjort era rostskydd är bra, hur länge har ni haft bilarna efter det för att veta att det är bra.
Jag stod idag efter en bil med ett Dinitrol märke bak, den var rostskyddad 2008. Nu 9 år senare var bakluckan upprostad.
 

gonzo

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Svalöv
HBK-Nr
19012
Medlemskap
2024
Sv: Rostskydd

Hej ! Vi har underredsbehandlat våran husbil samt en Renualt Master hos Dinitrol i Vellinge,seriös kille bra jobb,
040-421870
Mvh Hanne Ohlsson:
 
Toppen