• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sunligth

habro

FD HBK Medlem
Inlägg
262
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022
Kollar, kollar, kollar utbudet av beg.hbar...Sunligth faller mig på läppen, jag gillar ju enkelhet och god funktion och gärna ett tilltalande pris. Erfarenheter och tankar om märket?...detta blir min fjärde hb,det är jag och min vovve Amee som åker, och kanske den som får vara med på den "sista" resan.....:yes:
 

Solrosen44

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Västerås
HBK-Nr
16619
Medlemskap
2026
Sv: Sunligth

Sunight och Carado är identiska bilar som byggs på samma fabrik - men som har olika ägare, Dethleffs resp Hymer. Den enda skillnaden är trädekoren(sunlight har ljusare än carado) och textilvalen.

Vi har en Carado och är helnöjda med den. Bra hopskruvad, inte alltför mycket lull-lull utan mycket funktionell med en bra prisbild.

//Ulrika
 

noynoy

HBK Medlem
Inlägg
475
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024
Sv: Sunligth

Hej

Vi åker en Sunlight T68 -14 och är mkt nöjda .Inget skrammel från bo delen . Man får mkt HB för pengarna . Vi har valt att väga upp den till 3850kg då vi har med oss en moppe i garaget .

/Noy Noy
 

//GG

HBK Medlem
Inlägg
144
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
20059
Medlemskap
2024
Sv: Sunligth

Hej.

i facebookgruppen Sunlight Sverige får du nog flera svar..
 

per-erik.lundblad

HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
6631
Medlemskap
2024
Sv: Sunligth

Har Sunlight T69 2015 kört ca 2000 mil nu inga problem. inte så mycket prålig, bra funktion.
Bra för det priset.
 
Toppen