• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

TV-kabel in i bilen?

B-A.C

HBK Medlem
Inlägg
206
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
18685
Medlemskap
2024
På somliga campingar finns kabel-TV på campingtomten. Hur tar man in kabeln i bilen utan att behöva ha en dörr eller fönster öppet? Så här års kan kvällen bli kall. Det kunde vara bra om man kunde ordna någon lite lucka, typ strömintaget, för sådana kablar.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Sv: TV-kabel in i bilen?

De HBen jag har haft, har haft en gummi list som är så pass formbara att det går att stänga dörr eller fönster utan problem.
 

Punx8

FD HBK Medlem
Inlägg
234
Kommun
Örebro
HBK-Nr
12674
Medlemskap
2021
Sv: TV-kabel in i bilen?

Jag har dragit en antennkabel invändigt i bilen bak till garaget där jag satt ett fast antennuttag för inkoppling utav extern antenn eller som antenn uttag till ute tv:n, så går att använda åt båda hållen beroende på var jag sätter den inre kontakten, antingen på antenn utgången från takantennen om jag vill se på ute tv:n eller på mottagaren jag har i bilen för extern antenn in till den inre tv:n.
 
Toppen