• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Före / efter bilder

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Har under januari fixat till "nya" husbilen. Ska här försöka lägga in några bilder vet ju inte om det lyckas.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,2 MB · Visningar: 77
Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Före / efter bilder

Varför funkar det inte att lägga in före och efter bilder ? När jag laddat ner bild och väljer en ny och laddar ner den då försvinner den första. Kan alltså bara få med en bild.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Före / efter bilder

Vill man inte lägga in bilder med kopiera och klistra in med det lilla gula verktyget ovan går det utmärkt att göra två inlägg med en bild i varje.

Fördelen med det första alternativet är att bilden blir dubbelt så stor, dvs utnyttjar hela inläggets bredd.

En förutsättning är att bilderna ligger i molnet (tex Dropbox) i stället för kamerarullen.

109179d1456014201-image.jpeg
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Sv: Före / efter bilder

Har aldrig fungerat för mig i flera år att lägga in flera bilder samtidigt från datorn ? Kanske för gammal nu. Väljer jag en bild försvinner ju den gamla
efteråt ?
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Före / efter bilder

Samma problem hade jag. Men tog till mej rådet om appen som benämndes i tidigare inlägg då fungerade det.
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Före / efter bilder

På Bauhaus ! Kolla in deras hemsida. Där har jag köpt allt fästen, hylla och folie för under 200 kr.
 
Toppen