• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

El-cyklar

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
951
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Är på G att köpa elcyklar, är det några som har erfarenhet av Biltemas ihopfällbara el-cyklar, fördelar och nackdelar!

Med vänlig hälsning Birgittha och Mats
 

Kjell Bertilsson

HBK Medlem
Inlägg
596
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2024
Sv: El-cyklar

Vi köpte en Biltemas el cykel förra året för att testa, i år blev det ännu en så vi har varsin nu, har använt de jättemycket nu i sommar och är helnöjda med dem ni kommer väl till Lergökarallyt till helgen så kan ni titta närmare på dem.
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
951
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: El-cyklar

Ja vi kommer till Lergöka och då kan vi kolla på era cyklar, ska bli kul att träffas!
Med vänlig hälsning Birgittha
 

tomhoff

HBK Medlem
Inlägg
162
Kommun
Skövde
HBK-Nr
14258
Medlemskap
2024
Sv: El-cyklar

Kolla om det är 250 watts motor och 36 volt. Lithiumbatteri om minst 10 amp. Min erfarenhet är att man får vad man betalar för. Vi Köpte Ecoride, lite dyrare, men sannolikt bättre kvalité.
Tomhoff
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: El-cyklar

Dyrast är inte alltid bäst. Vi köpte mini elbikes på Motorhandel för 3 år sen.
24 w batteri( liknade Biltemas och ungefär samma pris) och har använt dom nästan dagligen. Inför årets Europaresa har vi investerat i nya batterier.
Gun
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: El-cyklar

Ni som är intresserade av elcyklar. Just nu finns det många att lägga bud på hos tradera. Var in och kollade det visar sig vara hyfsade cyklar. Själv kör jag utan motor.
 
Toppen