• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

KABE!!!

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: KABE!!!

läs på Kabes hemsida så får ni reda på hur en vägg är uppbyggd eller besök fabriken, den fins på nära håll, det är bättre än att spekulera i en massa hörsägen, eller som Knut skrev träregler tunn plast,då det inte vara Norska Bjhölsett för det var en av dom bästa husvagnar som byggdes på den tiden, efter konkursen köpte Kabe konkursboet och flyttade resterna till polen för att bygga en billigare vagn, men jag tvivlar på Knuts kunskaper, om saker o ting,
 
K

Kurt & Birgitta

Guest
Sv: KABE!!!

Jag har haft samma problem blåsor på sidan ner till Kabe och limma kom hem bilen står i solen några timmar blåsor igen ner till Kabe igen byter sida bilen står i solen några timmar blåsor igen. Kabe tar tillbaka bilen och jag får en ny fast jag inte ville. Jag har haft 3st 880 på 4år med massor av problem med både bil och bodel men nu är det över har varken Kabe eller Fiat längre.mvh Kurt.
 
Toppen