• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Göran Hellman

HBK Medlem
Inlägg
1.117
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Vi som fortfarande har kvar och använder denna grillen, skall vi vara lugna eller är även dessa eventuellt farliga? Kan Du ställa denna frågan till Primus? Hälsningar Göran Hellman.
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Har letat länge efter en dådan här Nordic Season Summer, köpte någon liknande för många år sedan på jula och har saknat en ny.
Nu inköpt, tack för tippset.
Har även en vidar som jag är mycket nöjd med.
MVH KEJO
 

kersa

HBK Medlem
Inlägg
60
Kommun
Vara
HBK-Nr
2213
Medlemskap
2026
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Vilken typ av grillgaller är det Nonstick behandlat (kan ge giftiga gaser vid höga temperaturer)
Hälsningar Lars-Inge
 
J

Jarn

Guest
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Tack alla för ert engagemang i min lilla grillfråga.
Märks att säsongen för många nu är på gång och folk vill ut o grilla....

Extra tack till "Lassewalle" för tipset om Webers gasolmodell, den hade jag missat.
Vill också tacka "foxizz" för tipset om Electroworld, där kunde jag nu beställa denna Webergrill fraktfritt och med 12% rabatt.

För 880:- hemkört, så tror jag att jag får en bra grill som passar mig och kan hålla i flera år.
Önskar alla en trevlig grillsommar!

Weber Go anywhere gas - Smidig gasolgrill för utflykt eller att ta med på semester
 

lassewalle

HBK Medlem
Inlägg
612
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
3548
Medlemskap
2025
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Tack alla för ert engagemang i min lilla grillfråga.
Märks att säsongen för många nu är på gång och folk vill ut o grilla....

Extra tack till "Lassewalle" för tipset om Webers gasolmodell, den hade jag missat.
Vill också tacka "foxizz" för tipset om Electroworld, där kunde jag nu beställa denna Webergrill fraktfritt och med 12% rabatt.

För 880:- hemkört, så tror jag att jag får en bra grill som passar mig och kan hålla i flera år.
Önskar alla en trevlig grillsommar!

Weber Go anywhere gas - Smidig gasolgrill för utflykt eller att ta med på semester


Tuber till grillen finns på Biltrma

http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/xlarge/17614
 

klas Andersson

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
13911
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Hej jag sökte efter en Vidar men dom är restade från Primus men om ni går in på Ica Hemma och sök på Portabel Gasolgrill Nordic Season eller på Pricerunner jag har fått min nu och ska hämta ut den på Ica pris 499 kr med frakt 518 kr :twitcy: H/Klas
 
Senast ändrad:

boerse

HBK Medlem
Inlägg
102
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
9486
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Har den vanliga med kol och är helnöjd. Vad använder du för extra gasoltub? Har du några stenar i botten eller hur ser det ut?

Med vänlig hälsning,

Börje
 

klas Andersson

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
13911
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Hämtade ut min gasolgrill som jag köpte på Ica-Hemma den ser ut som Primus Vidar med en liten gasolflaska inga konstigheter med den och den kom
i en väska gå in på Pricerunner som jag skriver i förra inlägget H/Klas:twitcy:
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Var och köpte en ny Primus Vidar i kartong idag hos bygghandlaren i Vemdalen. Han hade tre stycken till. Jag betalade 800:-
Så nu är grillsäsongen med husbilen räddad.
Enligt rykten så har denna grill utgått ur sortimentet (slutat att tillverkas). :spinny:
 
F

F.d. 22053

Guest
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Finns på en del Intersportaffärer. Köpte min nyligen i Sandviken.Det fanns några kvar. Pris 799kr ink väska.
 

Peter Rydh

HBK Medlem
Inlägg
404
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
16042
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Primus Vidar gasolgrill?

Skulle någon vara sugen så noterade jag att Intersport i Ljungby har en kvar, och troligen inte sålt någon sedan jag köpte den andra i höstas!

//Peter Rydh
 
Toppen