• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kista mässa 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agge&Micke

HBK Medlem
Inlägg
790
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2024
Sv: Kista mässa 2013

Jag är så avis på alla som ska på Kistamässan. Jag bor inte så långt ifrån den. Men jag måste gå på ett 85 års kalas. Och sen fyller jag själv år å lördag men det är inget viktigt. PÅ söndag startar våran resa mot Spanien. Men jag hoppas på nästa år. :swoon:
 

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Kista mässa 2013

Ja ja. Ok jag vet. FAN vad vore mysigt att kunna åka.
Ha det kommer om några år.
:)
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Kista mässa 2013

Hej
Jo den mässan är tiden ute för.
Ja såg heller inget kaffe,men det spelar mindre roll, så länge man kan köpa en kopp själv.
/Vidhem

Tänk att någon kan va så gnällig, håll dej hemma eller i alla fall tyst... Som jag skrivit i en annan tråd så har du missat en massa Vidhem, man kan fundera på om du ens varit där...

Tack för kaffe och kaka, vi var där och tog en fika på torsdag eftermiddag, men alla ni som var där var fullt upptagna med andra så vi var glada åt kaffet och gick vidare!!!
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Kista mässa 2013

Hej 19 å 20
Vad har Nordic med HBK:s monter att göra.
Det var ju självklart dåligt av mig att inte gå dit och be om en kopp kaffe.
Men jag hade frun med, då kan jag inte stå där och drick själv.
Vist på den riktiga mässan i sept,då hade jag vipp kort.
Men kom igen NU vad var det som var bra med denna "lilla" mässa förutom dett det var glest med besökare.Till och med att "våran" månter verdinna hade tid att gå runt och kolla. Vill bara påpeka att det var tomt med folk.
/Vidhem
 

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Kista mässa 2013

Hej!

Bortsett från kaffe eller ej, hur är mässan? Hade funderingar att åka från Småland och titta men beslutade att stanna hemma. Vi har varit på mässan i Jönköping ett antal år och visst är det trevligt....MEN, nästa år avstår vi. Vi är nöjda med den bil vi nu har och kommer att behålla den ett antal år framöver. Det hade varit roligare med mer tillbehör och sådant på mässan, gärna med bra rabatter. Hur som helst, vad tycker ni andra, är det värt pengarna att gå på mässa? ..........Bortsett från kaffe och jätte trevliga människor och stämmnibngen! :msn_dontknow:
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Kista mässa 2013

Jag ber öm ursäkt för att jaglägger mig i och förstör stämningen i mässtråden, på mig verkar det som det bara var negativa upp levelser på mässor jag ska ll inte byta nu så jag tar inte dit!
åker man på mässor bara för att byta fordon, där är ju så mycket annan upplevelse skulle jag byta fordon var gång jag besöker Elmia då hde jag haft många HB nu jag ha presis fått biljett till Elmia i september det blir min 33dje mässa på raken det vill säga samtliga mässor, där är så,otroligt mycke upplevelse och många man träffar som är lika tokiga som jag, det är större upplevelse än att åka ut påm en ställplats eller camping o sitta och glo des utom mycket billigare 80 kronor för fem dagar.

detta var lite om mina tankar och uppleveser på mässor jag förstår att alla håller inte med och tur är väl det dåhade dett blivit för mycket folk.
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Kista mässa 2013

Vore intressant att få veta hur tillströmningen av nya medlemmar är på mässan?

//Tommy
 

EPersson

HBK Medlem
Inlägg
1.576
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2024
Sv: Kista mässa 2013

Tack för kaffet!
Tyckte det var en trevlig mässa, saknade dock lite mer av tillbehör.
Kom bara hem med en bunt kataloger:)

Med vänlig hälsning/Erik
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen