Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
KawaMal inlägg #2 har lösningen, jag har bytt flera gånger på min bilHej!
Har sökt för att beställa ett nytt bränslefilter men hittar ej något med de här märket. Kanske finns annat men vet ej vilken. Finns någon ute i vida världen som vet?
Lägg ner nu, jag har bytt denna typ av filter några gångertydligen inte för TS fick upp flera olika på sitt reg nr
se #3
Du har redan fått svar på frågan, jag brukar välja Bosch eller MahleJag tänkte någon som kände igen filter huset som är på första bilderna. Men jag kan ta lös den vi tillfälle och sen beställa. Jag tackar för engagemang på denna fråga.
Detta köpte jag från Amazon som passade.Hej!
Har sökt för att beställa ett nytt bränslefilter men hittar ej något med de här märket. Kanske finns annat men vet ej vilken. Finns någon ute i vida världen som vet?