• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Motor Vilket bränslefilter är de i den här fiat ducato 2017

Campare 2018

HBK Medlem
Kommun
Gällivare
HBK-Nr
26360
Medlemskap
2025
Hej!
Har sökt för att beställa ett nytt bränslefilter men hittar ej något med de här märket. Kanske finns annat men vet ej vilken. Finns någon ute i vida världen som vet?

Bilagor

• IMG_8246.jpeg
    IMG_8246.jpeg
    1,5 MB · Visningar: 133
  • IMG_8238.jpeg
    IMG_8238.jpeg
    2,3 MB · Visningar: 134

HW61

HBK Medlem
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
36504
Medlemskap
2025
Ibland är prisskillnaden mellan original och någon internet site inte astronomisk. Vi pratar skillnad och ej pris. Kan vara enklast/bäst att köpa original nu - notera/fota - och kanske köpa nått annat nästa gång.

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Jag tänkte någon som kände igen filter huset som är på första bilderna. Men jag kan ta lös den vi tillfälle och sen beställa. Jag tackar för engagemang på denna fråga.
Du har redan fått svar på frågan, jag brukar välja Bosch eller Mahle
Det sitter en spärr på sidan av elkontakten, bränsleledningarna lossas genom att trycka in dom vita spärrarna på sidan efter du dragit ned den gula delen, enklast lossas hela filtret med dom två bultarna till vänster i bild.

IMG_1420.png

Toppen