• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jag fick hjälp

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Jag är mycket glad och otroligt tacksam för den hjälp jag fick med att köra hem husbilen.

Min chaufför visade sig vara en gladlynt skåning när han klev ur taxin på ställplatsen i Peniche. Vant satte han sig bakom ratten och startade husbilen och körde iväg. Kändes lite märkligt en kort stund men det gick fort över. Vi började snacka och det gjorde vi mycket. Jag pratar lite mer skånska nu än tidigare.

Husbilen rattade han med bravur och jag kände mig väldigt trygg. Milen rullade på bra och det blev långa körningar. Startade tidigt på morgonen då jag knappast var vaken men min suveräne chaufför var hur pigg som helst. Det kändes att han hade många års rutin bakom ratten, körde verkligen bra och säkert.

Vi startade på torsdagen 10 april vid tvåtiden och kom till Seglora Camping söndag 13 april strax efter fyra. Det var bra jobbat tyckte jag.

Nu skulle chauffören tillbaka till sitt hem i Skåne och då kom hans förtjusande fru och hämtade honom. Hon är också värdet ett stort varmt tack för att hon uppmuntrade honom och ställde upp med hämtning.

Och vem är då denne hjälpsamma person. Han är känd under namnet Blaser338 och jag är evigt tacksam för hjälpen.

Senast ändrad:
Toppen