Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det finns ju flera varianter av typ 3-5A laddare från CTek, Dometic, Victron Energy etc. Som underhållsladdare fungerar nog de flesta från renommerade tillverkare. Du behöver ju bara en utgång. Låt priset avgöra...
T.ex. Victron Energy - Blue Smart IP65 batteriladdare 12V/5A BT Lithium och blybatterier - Digital Skipper
OK då...även om jag inte skulle satsa på denna..Nu frågades det ju om Ctek?
Av vilken anledning anser du att inte satsa på CT5?OK då...även om jag inte skulle satsa på denna..
![]()
Ctek CT5 Time to go Batteriladdare 5 A - Bilbatteriladdare
Ctek CT5 är en helautomatisk laddare för 12-volts fordonsbatterier. Laddaren visar tydligt med antal timmar, hur lång tid det är kvar till fulladdning samt när batteriet nått den gräns som krävs för att startas efter urladdning. För alla typer av blysyrabawww.kjell.com