• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Information om att fira HBKs 14-årsdag

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.411
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Nästa vecka är det dags att fira en 14-åring, Husbilsklubben.se
I Stockholm har vi alla år träffats o ätit tillsammans.
I år tänkte jag bjuda in till en träff via zoom. Så var och en äter o dricker vad ni vill.
Jag kommer lägga ut länken i morgon med information, under träffar

// Carina HBK 6


1f37e.png
1f3b6.png
1f942.png
1f973.png
1f642.png
1f353.png
1f990.png
1f35d.png
☕
1f37a.png
️
1f966.png
 

Farfar

HBK Medlem
Inlägg
99
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
27204
Medlemskap
2024
Jag är ny på Zoom och jag är inte så flink på tekniken. Jag skall försöka igen för jag önskar deltaga i mötet.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Tack Carina o Gunnar för ett trevligt initiativ.
Roligt att testa Zoom och överraskande hur bra det fungerade, även kontakten med Knut i Australien.

Marita o Gunnar
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.411
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Så kul att träffa er :)

Hoppas att fler testar att använda Zoom och andra mötesmöjligheter, för det är kul.
Ett bra alternativ när kanske husbilen är parkerad :yes:
// Carina :bye:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Det alternativet som krever minst forberedelse er Jitsi Meet hvor en lager et namn på møtet og sender til de en vil ha med. I praksis første som går inn på et namn lager møterommet de neste kobler seg på. Når en er ensam i et møte så åpnes en dialog hvor en kan invitere andre.
1606449333720.png

1606449388390.png

1606449484312.png
Knappene nederst til venstre i bildet er Chat, del skjerm, håndsignatl om at en vil h ordet om det er en møtestyrer.
De tre i midten er mikrofon av og på, forlat møtet og kamera av og på.
De tre til høyre er inviter flere, sikkerhetsinnstillinger og en meny med andre funksjoner som en oftest ikke trenger å benytte.
1606449817195.png
 

Tommy Nyman

HBK Medlem
Inlägg
493
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
11339
Medlemskap
2025
Det alternativet som krever minst forberedelse er Jitsi Meet hvor en lager et namn på møtet og sender til de en vil ha med. I praksis første som går inn på et namn lager møterommet de neste kobler seg på. Når en er ensam i et møte så åpnes en dialog hvor en kan invitere andre.
Tack Knut! En superlösning!

Mötesrummet raderas när sista deltagaren lämnar mötet så ingenting sparas, vem som helst kan då starta ett nytt möte med samma namn på sitt möte.
 
Toppen