Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Om du köper en LTC så se till att du köper en smart-TV. I den kan du installera appar för att titta på SVT, Cmore etc via wifi. Jag gjorde inte detta ifjol när jag köpte min LTC och ångrar mig nu…
Jag gjorde fel igen i våras, köpte en Google Chromecast… tack för tipset, det är bara att göra om och göra rättDet lilla misstaget löser du lätt med MI-sticka, den gör din TV smart och har inbyggd Chromecast.
Finns även en storebror med lite bättre upplösning, men behövs nog inte.
Ljud & bild - Produkter
Musik var du vill, när du vill. På bussen, i soffan, på jobbet – alltid som du vill ha det. Film och TV hemma eller på semestern – vi har lösningen som fungerar för digwww.kjell.com
Jag tycker du gjorde helt rätt när du valde en "dum-tv" för en smart-tv finns i princip inte, för ett halvår efter köpet så slutar uppdateringarna komma iaf och gör dom ganska så värdelösa efter ett par år. till mina sk smarta-tv i husbilen har jag gjort riktigt smarta och monterat in "Chromecast med Google-tv" och till dessa kan man installera de allra flesta tv appar, vilket inte är fallet med de allra flesta sk smart-tv.Om du köper en LTC så se till att du köper en smart-TV. I den kan du installera appar för att titta på SVT, Cmore etc via wifi. Jag gjorde inte detta ifjol när jag köpte min LTC och ångrar mig nu…
Vad sägs om Fire Stick 4K, är det likvärdig Xiaomi?Jag gjorde fel igen i våras, köpte en Google Chromecast… tack för tipset, det är bara att göra om och göra rätt
Detta är ett alternativJag gjorde fel igen i våras, köpte en Google Chromecast… tack för tipset, det är bara att göra om och göra rätt
När man köper en smart-tv bör man se upp med Androidversionen i TV:n.Jag tycker du gjorde helt rätt när du valde en "dum-tv" för en smart-tv finns i princip inte, för ett halvår efter köpet så slutar uppdateringarna komma iaf och gör dom ganska så värdelösa efter ett par år. till mina sk smarta-tv i husbilen har jag gjort riktigt smarta och monterat in "Chromecast med Google-tv" och till dessa kan man installera de allra flesta tv appar, vilket inte är fallet med de allra flesta sk smart-tv.