Anita & Jan
HBK Medlem
Hur gör man för att se tv via nätet
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag använder cromcast och netgear router ifrån telia funkar perfekt alla kanaler som du har hemm tar du med dig i husbilenHur gör man för att se tv via nätet
Hdmi kabel inte scart skulle det vara!Har inte en smart tv så kan man koppla med en adapter mellan telefon och tv med en scartkabel.
Fodrar förstås att man har skaplig mottagning på mobilen och surf så det räcker.
/Kjell
Går inte med scartkabel. Skrev samtidigt som du ändradeHar inte en smart tv så kan man koppla med en adapter mellan telefon och tv med en scartkabel.
Fodrar förstås att man har skaplig mottagning på mobilen och surf så det räcker.
/Kjell
Kom på det och rättadeGår inte med scartkabel. Skrev samtidigt som du ändrade
Eller skaffar du denna som är smartare än dom flesta smarta tv.Har inte en smart tv så kan man koppla med en adapter mellan telefon och tv med en scartkabel.
/Kjell
Eller skaffar du denna som är smartare än dom flesta smarta tv.
Jag kör båda versionerna husbil/hemma upplever ingen större skillnad.Håller nästan helt med, men finns en uppgraderad version som man bör välja. Nyare Android och mer minne mm.
Samma här, MEN den med högre Android-version kommer att att leva längre.Jag kör båda versionerna husbil/hemma upplever ingen större skillnad.