Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Inte nog med att de tvättar dåligt.... Oftast måste du tömma ut vattnet genom att sänka ner en slangen på sidan, då det finns ingen automatik och pump som sköter detta..Har ingen erfarenhet, är själv lite nyfiken, man får antagligen vad man betalar för...
Den finns under två namn hos Teknikproffset, har inga super-recensioner, frågan är vem som skriver det positiva? Att den är liten men inte fungerar till fullo är en av kommentarerna.
Mesko MS 8053 Tvättmaskin + Centrifug
Tvättmaskin + centrifug 2 i 1 MS 8053 är den perfekta lösningen för dig om du vi...www.teknikproffset.seCamry CR 8054 Tvättmaskin + centrifug
Det är inte alltid möjligt att ha tillgång till en vanlig tvättmaskin eller en ...www.teknikproffset.se
Kan ni tvätta ett helt sett med sängkläder i en tvätt ?Hej, vi har en på pricken likadan fast den är av ett annat fabrikat.
Måste erkänna att jag först trodde det var "en leksak". Det som förvånade mig är att den faktiskt fungerar riktigt bra.
Lite manuellt jobb med fyllning och tömning inför varje sköljning men den är helt ok.
Den väger ca 7 kg och tar ju lite plats i garaget. Vi har en liten Waeco inverter på 150 w, den orkar driva tvättmaskinen när vi står utan el.
Hemma använder jag den till att tex tvätta trasor och polerkuddar efter vaxning av bilarna.
Sammanfattningsvis så funkar den bra, avlastar hushållet med mindre tvättar och om man har plats för den så....
Just nu tillverkas inga Carad tvättmaskiner av firman, då firman de köpte elmotorn ifrån har slutat tillverka motorn, men de berättade för mig att de håller på att få ett avtal med en ny firma som kan tillverka motorn, men de räknar med att tidigast i oktober skulle produktionen komma igång igen.Hej chiquita... på pricken likadan? ? Likadan som vilken? Kan va intressant att veta eftersom er tycks funka bra. Jag är lite intresserad men inte i husbil utan mera allmänt... typ man skulle kanske kunna ha den med sig när man grejar med båten...o köra den utomhus eller på bryggan. Där finns ström o vatten o det gör inget om det blir lite blött utanför. Så gärna mera information om just er modell, tack. Muskatten du har ju köpt din i Grekland.. men kan man få tag i den ? Verkar ju också bra.