Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej. Teddy är konstfiber, och har inte ullens egenskaper.Alla ni som pratar om att stolsöverdrag av fårskinn är så bra, är det riktigt fårSKINN ni menar eller är det fårULL (typ som teddy)?
Typ teddy, dvs ser ut som teddy men av ull. För mig är fårskinn ett naturligt skinn med päls på. Därför jag undrade om det ni alla skriver om överdrag i fårskinn är det, eller menar ni överdrag som är tillverkat av fårull?Hej. Teddy är konstfiber, och har inte ullens egenskaper.
Dessa har jag, och jag gissar att det är fler med mig.Typ teddy, dvs ser ut som teddy men av ull. För mig är fårskinn ett naturligt skinn med päls på. Därför jag undrade om det ni alla skriver om överdrag i fårskinn är det, eller menar ni överdrag som är tillverkat av fårull?
Går snabbt att borsta ut tovorHar använt fårskinn både med kort och långt hår. De långhåriga blir lätt toviga.
Visst går det. Köpte en ”hundborste”. Men sittdelen på skinnen blir ändå ”nedsuttna” med tiden.Går snabbt
Går snabbt att borsta ut tovor