Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ditt sim-kort/abonnemang påverkar inte anslutningsmöjligheterna för Apple-TV´n.Men ett annat problem jag har är att smart tvn fungerar på router men inte Appletv. Den kommer inte ut på nätet alls.
Kan det bero på det kort jag har. Använder ett Teliakort för telefoni med fri surf?
Hej. Du frågar om vilken modell som är mest optimal. I vår radiogrupp har vi användare av båda varianterna. Det verkar som skillnaden är antal portar för datakabel RJ45. Variant 950 har fyra portar, 240 har bara uttag för en kabel. I och för sig kan den andra porten programmeras om. I övrigt tycks de vara likvärdiga.Funderar att köpa en router. Har förstått att RUT240/RUT950 är lämpad för fordon. Vilken är "optimal" att ha i husbilen ?
Det var inget problem med kortet. Problemet var att routern har två nätverksutgångar och den ena fungerar inte med appletv.Ditt sim-kort/abonnemang påverkar inte anslutningsmöjligheterna för Apple-TV´n.
Har samma typ av kort, testat med både Telia och Telenor.
Nu har du kanske redan löst det hela, då din fråga är "gammal".
En googling bort, så hittade jag svaret - och det var ”Ja”.Någon som har koll på om Teletonika har någon 5G-variant nu, ett tag sedan jag kollade.
(Kör MR600 just nu)
Jo naturligtvis men hur många procent av landet har 5G teckning idag? Om 5-10 år när 6-/7G kommit så är det en annan sakVäldigt dyr.... men vill man ha det bästa...
Vet att Telia har stor utrullningsplaner under 2023.Jo naturligtvis men hur många procent av landet har 5G teckning idag? Om 5-10 år när 6-/7G kommit så är det en annan sak
På de ställen jag har varit i mellanSverige har det ökat kraftigt de senaste tre månaderna, har oftast 5G-täckning numera. Däremot har jag inget behov av detJo naturligtvis men hur många procent av landet har 5G teckning idag? Om 5-10 år när 6-/7G kommit så är det en annan sak
Brygga "camping-Wifi" ska man kunna göra även med TeltonikanAnledningen till valet av denna var den kunde brygga ett externt wifi nät.
Så man slipper att använda roaming när wifi finns tillgänglig i utlandet.