F
F.d. 50198
Guest
Har köpt en Samsung Tab 2 surfplatta. När vi försöker logga in på husbilsklubben står det att jag inte har behörighet. Kan någon hjälpa oss?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har kommit inSv: Logga in till Husbilsklubben
Du har fått svar via "kontakta oss", att du skriver användarnamnet fel.
Jämför med namnet här i din avatar.
Eftersom du betalt för 2024 så är ditt medlemskap nu satt så det upphör automatiskt vid årsskiftet och du slipper påminnelser om att betala medlemsavgiften.Hej!
Jag slutar som medlem i husbilsklubben pga. att vi sålt husbilen och det blir ingen ny husbil för oss..mitt medlemsnummer är 14604 Anders54
Mvh Anders Jonsson
Hej! Vi får tacka för den tid som vi har varit medlemar i Husbilsklubben.Eftersom du betalt för 2024 så är ditt medlemskap nu satt så det upphör automatiskt vid årsskiftet och du slipper påminnelser om att betala medlemsavgiften.
Jag kontaktar dig på PM och fixar detta.Hej. Min man kommer inte in här. Han får endast sitt medlemsnummer och en Qr kod. Men kan inte komma vidare. Vi har startat om telefonen men det hjälper inte. (Han har ny telefon sedan i måndags).