Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
TackVälkomna hit och hoppas att ni kommer att trivas här. Glöm inte komma till årsmötet
Tack!Har ingen erfarenhet av märket, då vi är relativt nya i husbilsvärlden
Vet inte vilka erfarenheter ni har.
Men fukttest är bra - helst oberoende, och inte av försäljaren. Och det gäller alla märken.
Lastvikt är en evig fråga, och den bör man kontrollera. Den som är angiven i registreringsbeviset är ofta felaktig och stämmer inte med verkligheten. Många som blivit förvånade när de kontrollvägt och insett att det inte riktigt lirar med deras behov..
Mvh Peter
Tack.Hej!
Vi har en LMC 735i som vi är mycket nöjda med, jag vet inte vad du har för årsmodell men från sidan är den lik vår som är en 2015.
Vi köpte den 2017 ock kört ca 5000 mil med den, och under den tiden har vi haft ett fel läckage i köksblandaren som vi fick byta ut i övrigt har vi bara gjort service och bytt däck.
Jag vet inte några typiska fel på LMC, men man bör kolla så alla fukttester är gjorda så att den 12 åriga fuktgarantin fortfarande gäller.
Christer