Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det är en stor skam att det händer, byte av allt ca 20kkr, min skall in nästa vecka och det är långt ifrån bara vi två med kopplingshaveri min har gått ca 13000mil 3,0 det är ett fabrikationsfel men få Fiat att ta på sig detta är väl lika svårt som att bita sig i rö...n.Hej, Jag fick besked från verkstaden att slavcylindern måste bytas de sade att vi måste riva ner hela motorn, kan det stämma?????
Bilen har gått 5700 mil. är 2013 modell 2,3 148 hk
Hej när du ändå har grejerna nere så passa på och byta allt. Jag köpte allt på Autodoc ca 6000 i pengar, Mekonomen i Åmål hade inget emot att jag kom med egenköpta reservdelar ( tanken var att jag skulle göra jobbet hemma men insåg att det blir för besvärligt , min billyft klarar bara 2ton så det hade blivit på golvet isåfall ) dom tog strax under 9000 pengar för jobbet så totalsumman hamnade lite drygt på 15000 pengar, synd att du bor lite långt bort för nu har dom tränat på min och gjorde ett i mitt tycke bra jobb. Lycka till Sladden.Vad tycker ni, de håller på att riva motor & växellåda, ska man förutom slav ventilen även byta svänghjul, lameller, tycker det verkar billigt med 9000:-
har fått ett pris på 17000:- med bara byte av slav ventilen