Kalewe
FD HBK Medlem
Inga blå pluttar på kartan. Såg att det var problem tidigare under juli men det löstes. Hoppas det går att fixa.
Med vänlig hälsning,
LennartLotta
Med vänlig hälsning,
LennartLotta
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Pluttarna tillbaka, troligen något i min mobil.Inga blå pluttar på kartan. Såg att det var problem tidigare under juli men det löstes. Hoppas det går att fixa.
Med vänlig hälsning,
LennartLotta
Nej, detta har inget att göra med i din mobil. Det är ett problem med s.k. sökindex.Pluttarna tillbaka, troligen något i min mobil.
/Lennart
Som nybliven husbilsägare och tidigare husvagnsägare är det trevligt att reka lite efter nya ställen att upptäcka. Platser som ej passade husvagn. Ja vi tillhör väl som du säger den nya generationen “ Husbilsfolk “ hoppas vi också är välkomna i gänget. Efter kort tid med vår plåtis är vi nog fast i detta.Herregud, är ni ute åker efter "pluttar" för att hitta platser att stå på??
Är det den nya generationen "Husbilsfolk" som är ute o åker?
Välkomna till klubben och husbilslivet!Som nybliven husbilsägare och tidigare husvagnsägare är det trevligt att reka lite efter nya ställen att upptäcka. Platser som ej passade husvagn. Ja vi tillhör väl som du säger den nya generationen “ Husbilsfolk “ hoppas vi också är välkomna i gänget. Efter kort tid med vår plåtis är vi nog fast i detta.
Med vänlig hälsning,
LennartLotta