F
F.d. 22252
Guest
Tänkte ta en tur innan det är försent för väder och slipade knivar,
Hamnade i motala igen gratis parkering nära till vattnet och med toalett.
Minst 5km sandstrand med sveriges renaste vatten och ett par restauranger.
Sandstranden är extra bred och långgrund tack vare lågt vattenstånd.
Det är altså Varamobaden men det finns en bit bort vanliga bassänger om man nu vill betala för sånt.
Brukar ofta vara sol här närdet regnar runtomkring, ska ju regna på östkusten i morgon så jag åkte hit nästan rakt åt motsatta hållet.
Får se om jag blir kvar här i morgon annars blir det vadstena ev, Borghamn vid foten av Omberg, men målet var ju danmark men det ärlite som att gå över ån efter vatten Det har ju varit massor med regn där ganska länge nu och priserna är ju högre och ölen knappast billigare.
Hamnade i motala igen gratis parkering nära till vattnet och med toalett.
Minst 5km sandstrand med sveriges renaste vatten och ett par restauranger.
Sandstranden är extra bred och långgrund tack vare lågt vattenstånd.
Det är altså Varamobaden men det finns en bit bort vanliga bassänger om man nu vill betala för sånt.
Brukar ofta vara sol här närdet regnar runtomkring, ska ju regna på östkusten i morgon så jag åkte hit nästan rakt åt motsatta hållet.
Får se om jag blir kvar här i morgon annars blir det vadstena ev, Borghamn vid foten av Omberg, men målet var ju danmark men det ärlite som att gå över ån efter vatten Det har ju varit massor med regn där ganska länge nu och priserna är ju högre och ölen knappast billigare.