F
F.d. 6554
Guest
Någon som vet var i sverige jag kan hitta en skrot eller där dom tar i mot krockade husvagnar eller husbilar , spelar ingen roll vilket märke !!!!!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Någon som vet var i sverige jag kan hitta en skrot eller där dom tar i mot krockade husvagnar eller husbilar , spelar ingen roll vilket märke !!!!!
Vill bara göra dig uppmärksam på att du svarar på en fråga som ställdes i maj 2008Husvagnsdelar och allt du behöver till semestern | Klicka här!
Vi har begagnade och nya delar till husvagnar och husbilar, vi säljer även allt du behöver när du skall ut och campa som tex campingbord, campingstolar, förtält, belysning, värmepannor, cirkulationspumpar, takluckor.skrotahusvagn.com
Var inne där för något år sedan då jag sökte en del minns inte vad. Det första jag fick höra när jag öppnade dörren var en som hysteriskt skrek att jag måste ta på munskydd.....Delen jag skulle ha var sedan dyrare som skrotdel än ny så det blev inget köp. Och när man tittar på deras priser är det absolut inte "skrotpriser"! Kolla i stället vanliga bilskrotar och Returbilen/Delplocken som kan ha en hel del husbil och husvagnar.Husvagnsdelar och allt du behöver till semestern | Klicka här!
Vi har begagnade och nya delar till husvagnar och husbilar, vi säljer även allt du behöver när du skall ut och campa som tex campingbord, campingstolar, förtält, belysning, värmepannor, cirkulationspumpar, takluckor.skrotahusvagn.com