Iris Johansson
HBK Medlem
Hej, vi behöver hjälp. Hur montera bort förarstol så vi kan byta bilbatteri.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ser ut att vara en Ford. Definitivt ingen Fiat Ducato.Våran husbil är halvintegrerad. Mindre utrymme i förarhytten. Finns tyvärr ingen sådan lucka.
Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.Jag har skrivit det många gånger förr, och jag skriver det igen:
Om man vet registreringsnumret på fordonet som frågan gäller, är det mycket enklare att ge relevanta svar.
Pålle
Det som gör mej lite förundrad är att trådstartaren inte vet vilken bil hon har? Det borde väl stå i fronten eller på ratten?Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.
Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.
Med hjälp av regisreringsnumret kan man ta reda på VIN-numret, och därmed också fabrikatet.Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.
Bör väl finnas en plåt i motorrummet också?Med hjälp av regisreringsnumret kan man ta reda på VIN-numret, och därmed också fabrikatet.
Pålle
Visst gör det så, men enklast om man vill ställa en fråga på exempelvis detta forum är väl att ange registreringsnumret.Bör väl finnas en plåt i motorrummet också?