Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Första meningen i ditt svar är svårt att förstå. Kanske har du glömt ett inte?Och det tycker du visar att påståendet " Det är inte bara Volvo Cars som slutat med tillverkning av fossilbilar. " stämmer?
Snarare bekräftar det mitt inlägg.
Vad har du problem med? Jag har inte haft synpunkter på vad du skrivit, undrar var du fått det ifrån, har bara i all enkelhet försökt beskriva för läsarna vad Volvo har bestämt sig för. Om det är för eller mot nåt du påstår, det vet jag inte. Om det är ett bra eller dåligt beslut av Volvo, det får man väl se. Men bli inte så förtvivlat upphetsad för ett par länkar.Läs en gång till så förstår du säkert.
Jag har inga problem men man får lätt uppfattningen att du har det med tanke på att du kopierade in mitt inlägg i ditt svar.Vad har du problem med? Jag har inte haft synpunkter på vad du skrivit, undrar var du fått det ifrån, har bara i all enkelhet försökt beskriva för läsarna vad Volvo har bestämt sig för. Om det är för eller mot nåt du påstår, det vet jag inte. Om det är ett bra eller dåligt beslut av Volvo, det får man väl se. Men bli inte så förtvivlat upphetsad för ett par länkar.