Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Övernatta inte på rastplatser längs stora vägar!
Inbrott i bilar nästan dagligen.
Övernatta inte på rastplatser längs stora vägar!
Inbrott i bilar nästan dagligen.
Sådana inlägg, utan källhänvisning, är ett bra sätt att hålla myterna vid liv.
Vad jag kan komma ihåg har det hittills i år rapporterats tre (3) husbilsinbrott på rastplatser, varav två (2) det senaste dygnet. Det är nu dag 173...
Pålle
Under perioden första mars till sista augusti 2014 anmäldes sammanlagt 7 stölder på rastplatserna vi Skrea och Susedalen. Från första mars i år 2015 har redan 16 stycken anmälningar gjorts till polisen.
Nio stycken av ärendena handlar om stöld ur lastbil avsedd för yrkestrafik och resterande sju är stöld ur fordon eller husvagn.
Dieselstölderna däremot har uteblivit helt i sommar och sommaren 2014 handlade det endast om ett fall.
Källa: Polisen
Vad jag kan komma ihåg har det hittills i år rapporterats tre (3) husbilsinbrott på rastplatser, varav två (2) det senaste dygnet. Det är nu dag 173...
Pålle
Så nu har inbrotten/rånen bytt tråd. Det gällde ju plats att stanna på på väg från Järfälla till Trelleborg.