• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

12 V omvandlare Lenovo

EssoJ

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2025
Sv: 12 V omvandlare Lenovo

Instämmer med Leif Torså. Beställde i söndags kväll och fick den nu, tisdag, på middagen. Det kallar jag bra service.
Annat med Postnord, då tar det tre dagar om så bara runt hörnet.
Heja DHL.
(Allt är min personliga upplevelse)
EssoJ

F

F.d. 14324

Guest
Sv: 12 V omvandlare Lenovo

Mr "No framförhållning" har lyckats igen, det var väl bara nåt drygt halvår sedan jag skulle ta tag i detta...

Akututryckning till Siba, 400 riksdaler fattigare, och nu har jag en laddare som verkar vettig med rätt kontakt till min Lenovo (fyrkantiga nere till höger):

valueline.jpg

valueline2.jpg

Originalladdaren till min Lenovo ger 20 Volt och 6,75 ampere, den här som drivs av 12 volt är på 120 watt, om jag fattat och räknat rätt så ger den 6 ampere räknat på 20 volt utspänning. fast 120 watt är väl vad den tar så de kanske försvinner en aning i förluster på vägen, men det ska nog fungera.

Min plan är att ställa in volten och därefter tejpa över vredet så ingen får för sig att fippla med det, lite krympslang mellan kontakten och adaptern till just min dator kan nog också vara en god idé så den inte försvinner.
Tyvärr ingår det inte någon adapter till Yoga pro.

En klar, en to go!

mvh jocke

Toppen