Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag hade gärna sett dessa omdömen under respektive ställplats i ställplatslistan, det hade varit guld värt. Får man skicka en önskan till ansvariga om det så gör jag det.
Jag har uppfattat det så att varje medlem som lägger in en ställplats är "ansvarig" och att de omdömen de lämnar ofta är bra och ibland t.o.m. väldigt noggranna och detaljerade!
Jappe
Just därför är det bäst att hålla sig ifrån subjektiva omdömen i själva beskrivningarna utan hålla dem objektiva och sakliga, tycker jag. Subjektiva omdömen är mycket viktiga de med, men bör särskiljas från beskrivningen, och vara flera, som en typ av betygsättning av besökarna, likt tripadvisor och liknande. Tycker jag.
Exempel på två beskrivningar av samma sak:
"800 meter till stranden" - objektivt
"Mycket nära till stranden" - subjektivt
Vad är det som är så svårt att förstå med det?
Jag hade gärna sett dessa omdömen under respektive ställplats i ställplatslistan, det hade varit guld värt. Får man skicka en önskan till ansvariga om det så gör jag det.
Den här ställplatsen t ex skulle jag kunna sjunga vackra lovord om, men det får göras i andra trådar i forumet än i beskrivningen då det faktiskt är möjligt att det bara är oss den faller på läppen. Var dock uppriktigt förvånad över att den inte fanns med i ställplatslistan tidigare då det är två år sedan jag var där första gången, den förtjänar verkligen att vara med:
Dorfkrug Tunau, Kressbronn am Bodensee