Sv: Fogg datasimkortet för Europa
Hej,
efter senaste svaret från Fogg ställer jag mig väldigt frågande till om huvudet vet vad rumpan sysslar med
Lite recapitulation:
Frågade vem som var deras samarbetspartner eftersom uppkopplingen misslyckades i Tyskland trots att de skulle enligt hemsidan vara tillgängliga i Tyskland.
Fick till svar:
Hi,
Thanks for your for your email.
Germany is on the priority list but we can not promise which countries we will be able to connect to this year. So we don't have an official date for Germany right now.
Regards Fogg Mobile
Svarade dem med:
Oooopss... on your homepage you show that Germany is available see link (skickade länken)
Svaret blev:
Hi,
Thank you for your email.
Vi beklagar att du inte kunde surfa i Tysklad. Vi känner inte till att det varit några fel men dessa problem kan bero på dålig täckning eller nät som har gått sönder där du befunnit dig. Nästa gång du är i Tyskland så kan du göra en manuell sökning av nätverk om du inte skulle komma igång.…
Fogg Mobile
Nu har jag precis varit ine på hemsidan igen och då har Tyskland blivit blått igen (Comming soon) Svarade dock på deras senaste mail med detta:
Tack för ert svar, dock försökte både hustrun och jag med våra Tabs och Fogg simcards i flera dagar utan att få tillgång till Internet. En fråga kvarstår dock: Vem är er samarbets operatör i Tyskland? Inte bara jag utan flera av era kunder som är liksom vi medlemmar i Husbilsklubben.se vill gärna veta.
Med vänliga hälsningar...
//Nisse