F
F.d. 55521
Guest
Jag tänkte köpa mig en TV till min husbil från Netonnet. De hade TV´n men 12v-kabeln hade de inte på grund av ett upptäckt fel på sladden. Detta hade uppmärksammats för ca 2 veckor, och därför har de tagit bort den ur sortimentet.
De kunde inte svara på vad som var fel men ville absolut inte sälja en sådan kabel till mig trotts att jag hittade en i butiken.
Jag vill därför varna alla som köpt en sådan kabel att använda den innan ni kontaktat Netonnet, det kan vara onödigt att bränna upp en TV och möjligen en husbil i onödan.
Följ länken nedan för att se vilken kabel det gäller
bynetonnet 12V Car Socket for 15-22" TV 12 volts-kabel för regniga dagar i husvagnen/husbilen
Siba lär ha en liknade kabel om det är fel på den vet jag inte.
De kunde inte svara på vad som var fel men ville absolut inte sälja en sådan kabel till mig trotts att jag hittade en i butiken.
Jag vill därför varna alla som köpt en sådan kabel att använda den innan ni kontaktat Netonnet, det kan vara onödigt att bränna upp en TV och möjligen en husbil i onödan.
Följ länken nedan för att se vilken kabel det gäller
bynetonnet 12V Car Socket for 15-22" TV 12 volts-kabel för regniga dagar i husvagnen/husbilen
Siba lär ha en liknade kabel om det är fel på den vet jag inte.