F
F.d. 21029
Guest
Fungerar den? Har någon erfarenhet av detta? Har ett fiat ducato 2.8 i.d TD motor. Tacksam för svar.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Leif
Tack för ditt svar med erfarenhet men jag tycker att du har en helt annan motor också en jag är ute efter. Jag önskar svar specielt till 2.8 id TD motorer. Går att montera i den nya kolven och att den fungerar bra. Länkarna fungerade inte.
Tack
---------------------------------------------------------------------------------------Hej JANKRO
Kan Du vara snäll och hjälpa med länkarna att jag hittar dem.
Tack
tomgång och lätt belastning bör den inte förändra alls då hävarmen som kolven trycker på bara påverkar det belastade området
Tyvärr bara ett konkret svar om kolvens förtrefflighet, efter körning i provbänk.
Hej Leif!Det har jag gjort Har någon annan gjort det?
Mvh.
Leif C
Hej, var har du sett det där med 10 år? Jag har sökt referenser, men inte funnit några?