F
F.d. 50158
Guest
Nu kostar det 100:- att parkera vid smygehuk mellan Kl 20.00 - 07.00
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
det har det väl tidigare också kostat men du har ju bra plats underbart vi har varit där mycketNu kostar det 100:- att parkera vid smygehuk mellan Kl 20.00 - 07.00
Hej!
Då slipper man oss.
va då betala 100,- för? att stå på en gräsmatta, då finns billigare gräsmattorÄr det inte värt 100:-/natt ??
Jag tycker inte det är dyrt, man kan ju inte få allt gratis.
Men det finns kanske någon grusgrop någonstans att stå i som är gratis.
Piraten
det har det väl tidigare också kostat men du har ju bra plats underbart vi har varit där mycket
Vi har stått där två helger under sommaren och inte betalt, ingen har kommit och velat ha pengar. Jag hade betalt en 100 om de velat ha det.
Jag avgör själv om jag vill betala, tycker jag det är för dyrt kör jag vidare, inte konstigt folk inte gillar husbilsåkarna, många vill ju stå gratis och inte betala alls.
Spelar ingen roll om vi sköter oss, för gratis övernattning "sticker i folks ögon" det hör jag från alla de jag känner som inte har husbil