sacce
HBK Medlem
Vi ska ta med vår katt på våran husbils resor om vi lyckas lära henne att åka i bilen..nu undrar jag brukar ni ha katten lös i bilen eller i en transportbur under färd?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vi ska ta med vår katt på våran husbils resor om vi lyckas lära henne att åka i bilen..nu undrar jag brukar ni ha katten lös i bilen eller i en transportbur under färd?
Har både hundar och katten lös i husbilen. Har fungerat helt problemfritt hitintills. Vad lagens arm säger om det är däremot skrivet i stjärnorna. Beror nog väldigt mycket på den enskilde polismannen...
Hej!
Har katt o hund med mig i husbilen. Har dem i bur, kan inte tänka mig att ha katt lös.
Kommer katten under en broms kopplings pedal kan det bli svårt att bromsa.
Likadant om du panikbromsar då kommer katten med många kilo o kan skada sig alvarligt.
Bur är en billig livförsäkring för dig och de du möter på vägen. Skaffa gärna en stor bur som man kan fälla i hop när du kommer fram, då kan du även ha låda i buren
MVH
Uno Larsson
Kattägare sedan 33 år tillbaka.
Det måste vara djurplågeri att ha katt
eller hund i husbil och husvagn
---------------------------------------------------------------------------------------Det måste vara djurplågeri att ha katt