Sv: Vilka appar, rekommenderar ni?
Jag satt redan ner, jag bara räckte upp handen!
Rätt Knarrevik! Sitt ner!
Jappe
Jag satt redan ner, jag bara räckte upp handen!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Rätt Knarrevik! Sitt ner!
Jappe
Ni är för goa .
Men jag undrar hur gör ni för att betala för era appar? använder ni visakort eller hur gör ni? jag är lite osäker när det gäller att använda kortet på nätet.
Jag tankar också hem gratisappar men det finns några som jag skulle vilja köpa tex navigon. Jag ska väl tillägga att jag har en iphone.
Knarrevik, använder du IGO Primo till din IPad eller Iphone? Jag vill ha GPS kartor till min Ipad och att det visas på hela displayen. Vissa appar är enbart till för Iphone.
Vilka fördelar har IGO jämfört med Navigon?/R
Lysande, man kan även lätt lägga in egen POIs fil till IGO?
Man tackar för tipset om IGO den är nu installerad och provad några dagar till och från jobbet och den verkar riktigt bra, väldigt smidigt att man kan ladda hem fartkameror och andra uppdateringar direkt i appen, synd bara att det inte går att få i ställplatslistan
Tilsvarende funksjon som Latitude i Maps på Android - følger med i basis programvare.
Latitude fungerer det på Iphone ??, er jo en del af min familie der har denne.
Vad bör man ha med i IPonen eller i IPaden?
Tacksam fö tips.