Jag hämtade min Homecar i England och körde genom flera länder, för att jag skulle känna mig lite tryggare så köpte jag på Kjel&Co (Hem & fritid / Dörrklockor / Dörrklockor / 50254 ) tyvärr så går det inte att cop. länken på K&Co.
Jag satte "larmkännaren" utanför bilen, på fotsteget så om någon gick närmre än 3,4 meter så larmade det inne i husdelen. Vid ett tillfälle i norra Tyskland så vaknade jag av larmet, samtidigt som en bil rivstartade ut från från pakeringen, troligen så räddade "larmet" mig den gången. Vid ett tillfälle i France så vaknade jag vid 4,5 tiden av larmet...... denna gång var det två hästar som hade gått nära, såg inte hagen när jag kom på natten.
Nästa projekt är att montera data skrivare i husbilen en canon pixma 850
......... i fall nogon undrar så är jag ny här.
Jag satte "larmkännaren" utanför bilen, på fotsteget så om någon gick närmre än 3,4 meter så larmade det inne i husdelen. Vid ett tillfälle i norra Tyskland så vaknade jag av larmet, samtidigt som en bil rivstartade ut från från pakeringen, troligen så räddade "larmet" mig den gången. Vid ett tillfälle i France så vaknade jag vid 4,5 tiden av larmet...... denna gång var det två hästar som hade gått nära, såg inte hagen när jag kom på natten.
Nästa projekt är att montera data skrivare i husbilen en canon pixma 850
......... i fall nogon undrar så är jag ny här.