Bosse o Gerd
HBK Medlem
Hej, som nybliven medlem måste jag fråga är det FUSK eller BEDRÄGERI???????
MVH Bosse
MVH Bosse
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Säkert helt rätt som ni gör A+C, men är inte risken uppenbart stor att försäljningspriset ökar. Om det är slarv i tillverkningen kommer då felen ändå att uppstå.
Som tillverkare är det mycket viktigt att hålla koll på t-kostnaden. Om den ökar blir f-priset högre. Varje tillverkningsenhet har kvalitetsansvar men hinner man inte med på tilldelad tid uppstår slarv. Och yrkesman blir man inte utan att ha lärt sig slarva på rätt ställe. (så det inte syns vid kontroll)
Leffe
Säkert helt rätt som ni gör A+C, men är inte risken uppenbart stor att försäljningspriset ökar. Om det är slarv i tillverkningen kommer då felen ändå att uppstå.
Som tillverkare är det mycket viktigt att hålla koll på t-kostnaden. Om den ökar blir f-priset högre. Varje tillverkningsenhet har kvalitetsansvar men hinner man inte med på tilldelad tid uppstår slarv. Och yrkesman blir man inte utan att ha lärt sig slarva på rätt ställe. (så det inte syns vid kontroll)
Leffe