Sv: Är alla husbilar hafsigt ihopbyggda?
När det gäller husbilar har jag köpt bilar som är 2 år gamla då har förra ägaren förhoppnings vis åtgärdat alla garanti felen ,och 4 husbilar till 2007 har jag haft tur inga problem med någon begagnad bil.Men 2007 fick jag någon form av hjärn släpp och bytte in en 2003 Burstner 830 mot en ny Burstner I 710 g och i år var det 3 e säsongen vi kört med den .
Och det har varit allt från ingen laddning på bilen och vatten i garaget första säsongen åtgärdat på garanti,2 säsongen upptäckte att solsellerna inte laddar ,dålig värme i bodelen från Alde värmaren , bilen drar ström trots att allt ar avstängt åtgärdat på garantin. I år en bula i duschväggen visade sig vara en regel som lossnat !!! hör och häpna den var fastsatt med dubbelhäftande tejp, sidomarkerings ljusen bak på vänster sida slocknade, cirkulationspumpen till värmen la av,termostaten till värmen la av blinkers till mc rampen la av ,detta är också åtgärdat på garantin som nu är slut. så nästa år skulle jag egentligen köpt denna bil.Nu har jag det rätt bra då jag bor 20 km från återförsäljaren
Skåne Camp som nog gärna skulle vilja låst dörren varje gång jag svängt inpå deras gård. Varför skruva själv när andra kan göra det.
Hälsn / Claes